make it global sprzedaż na amazon

Zdjęcia na Amazon ​​

Profesjonalne zdjęcia na Amazon wyróżnią Twoje produkty na tej platformie, ale także przyciągną uwagę klientów i zwiększą szanse na sukces sprzedażowy. ​ Zdjęcia są pierwszym kontaktem klientów z Twoim produktem. Profesjonalne i przemyślane zdjęcia mają ogromny wpływ na decyzję zakupową. Wszakże, klienci na Amazon często decydują o zakupie na podstawie zdjęć, dlatego warto zadbać o ich jakość i atrakcyjność.
fotografia na Amazon

Jak mogą wyglądać zdjęcia na Amazon?

 Zdjęcia Twoich produktów na Amazon powinny być nie tylko estetyczne, ale także przemyślane pod kątem strategii sprzedażowej. Wyróżnij się na tle konkurencji poprze

Packshoty

Czyste, klarowne zdjęcia produktów, które pokazują ich detale i cechy w najlepszym świetle.

Lifestyle

Zdjęcia przedstawiające Twoje produkty w użyciu, w realistycznych sytuacjach, aby potencjalni klienci mogli wyobrazić sobie, jak będą wyglądać w ich życiu.

Ikonografiki

Graficzne elementy, które ułatwiają zrozumienie i przyciągają uwagę. Mogą to być grafiki przedstawiające zalety produktu, specyfikacje techniczne lub unikalne funkcje.

Zapraszamy do naszej usługi pełnej kreacji wizualnej

Chcesz, aby Twoje produkty prezentowały się profesjonalnie na Amazon i przyciągały uwagę klientów? Zaufaj nam! W ramach naszej usługi pełnej kreacji wizualnej zorganizujemy dla Ciebie sesję zdjęciową z profesjonalnym studio i fotografem, przygotujemy zdjęcia packshot, lifestyle oraz ikonografiki, tak aby Twoje produkty były wyróżnione na tle konkurencji. Skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak możemy pomóc Ci zwiększyć sprzedaż Twoich produktów na Amazon!

Czym są ikonografiki?

Ikonografiki to małe grafiki lub ikony, które mogą zawierać informacje kluczowe na temat Twojego produktu. Mogą to być np. symbole przedstawiające cechy produktu, grafiki porównawcze lub znaczniki wyróżniające. Ikonografiki są świetnym sposobem na przekazanie informacji w sposób szybki i przystępny.

Zdjęcia na Amazon – ogólne wytyczne

Jakość zdjęć: Amazon zaleca wysoką jakość zdjęć, aby najlepiej przedstawiały produkty. Zdjęcia powinny być ostre, dobrze doświetlone i wyraźne.

Tło: Produkt musi znajdować się na idealnie białym tle ( RGB: 255,255,255 ).

Rozmiar i proporcje: Zdjęcia powinny mieć co najmniej 1000 pikseli na dłuższym boku, ale Amazon zaleca rozmiar 2000 pikseli na dłuższym boku dla najlepszych rezultatów. Proporcje zdjęć powinny być 1:1 (kwadratowe) lub 5:4 (poziome).

Kąt i perspektywa: Zaleca się dodawanie zdjęć z różnych kątów i perspektyw, aby pokazać produkt z różnych stron oraz jego detale i cechy.

Zakazane treści: Na zdjęciu głównym unikaj dodawania treści takiej jak logo firmy, dodatkowych grafik czy tekstów na zdjęciach. Amazon akceptuje tylko czyste zdjęcia produktów bez dodatkowych elementów.

Przestrzeganie tych wytycznych pomoże Ci stworzyć profesjonalne i atrakcyjne zdjęcia produktów, które przyciągną uwagę klientów na platformie Amazon.

Przykładowe realizacje